Grąžinimas


EMILLY pagrindinis tikslas - kad Jums patiktų Jūsų įsigytas naujas aksesuaras, tačiau taip pat žinome, kad kartais nutinka taip, kad gaminiai Jums netinka arba atrodo ne taip, kaip įsivaizdavote.

Todėl džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti grąžinti įsigytas prekes. EMILLY taiko 14 dienų grąžinimo politiką, o tai reiškia, kad nuo gaminio gavimo datos turite 14 dienų pateikti prašymą ir grąžinti užsakymą.

Norėdami grąžinti prekes:
aksesuarai turi būti tokios pat būklės, kokius juos ir gavote, nedėvėti ir nenaudoti, ant jų neturi būti jokių makiažų dėmių ar kitokių pakitimų.
Aksesuarai turi būti originalioje pakuotėje.
Norėdami grąžinti prekes susisiekite el.paštu: info@emilly.lt, pateikdami užsakymo numerį.
Grąžinimas turi būti atliktas per 14 k.d. nuo siuntos atsiėmimo datos. Jeigu prekės neatitinka aukščiau nurodytų sąlygų - jų priimti negalime.
Kai Jūsų grąžinimas bus patvirtintas, atsiųsime instrukcijas, kaip ir kur išsiųsti užsakymą atgal. Užsakymai, išsiųsti mums prieš tai nepranešus, bus nepriimami. Už grąžininamo užsakymo siuntimo išlaidas atsako klientas. Jeigu prekės atkeliauja brokuotos - grąžinimą sumokame mes. Gavus ir patvirtinus grąžinimą, Pirkėjui bus grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos. Visada galite susisiekti su mumis dėl iškilusių grąžinimo klausimų klausimų el. paštu info@emilly.lt

 Aksesuarai grąžinimai dėl jų dydžio
Visi EMILLY aksesuarai pritaikyti pagal plaukų tipus, tačiau kartais gavus užsakymą jaučiame, kad tam tikri aksesuarai yra per dideli. Renkantis aksesuarus, rekomenduojame juos rinktis pagal plaukų tipą, kurį galite pasirinkti prekių filtruose arba informaciją rasti prekės aprašyme. Labai svarbu žinoti, kad tokie aksesuarai kaip lankeliai yra pagaminti iš reguliuojamo pagrindo, jį lengvai palenkdami į vidinę dalį sumažinsite. Jei dvejojate, kuris dizainas Jums labiausiai tinka, visada galite susisiekti su mumis el.paštu: info@emilly.lt

Aksesuarų defektai
EMILLY aksesuarai yra rankų darbo, gaminami Lietuvoje, žmogiškos klaidos labai retai, tačiau pasitaiko - gavę aksesuarus su defektu, susisiekite su mumis el.paštu: info@emilly.lt - susitarsime dėl aksesuarų pakeitimo nemokamai.

Apie aksesuarų priežiūrą, stilizavimą ir kitus klausimus daugiau informacijos galite rasti mūsų instagram paskyroje: @EMILLY.LT

Jei per klaidą gavote ne tą aksesuarą, kurį užsisakėte el.paštu pateikite jo nuotrauką, kad galėtume greitai identifikuoti klaidą ir ją išspręsti.


Aksesuarų keitimas
Gavus užsakymą kartais suprantate, kad įsigijote aksesuarus ne tos spalvos ar dydžio - pasikeisti nenešiotus aksesuarus į kitus tikrai galite. Gavus užsakymą, prekes, kurias norite keisti susisiekite su mumis el.paštu: info@emilly.lt sklandžiam keitimo suderinimui.


Grąžinama suma
Mes Jums pranešime, kai tik gausime ir patikrinsime jūsų grąžintą užsakymą, ir informuosime apie patvirtintą gražintiną sumą. Sumokėta suma už užsakymą bus automatiškai grąžinta į banką/kortelę su kuria atlikote mokėjimą. Pirkėjui bus grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos. Pinigų grąžinimas dažniausiai trunka apie 1d.d, iš mūsų pusės, tačiau atminkite, kad grąžinimas gali šiek tiek užtrukti, kol Jūsų bankas arba kredito kortelę išdavusi įmonė apdoros mokėjimą.

Jei turite daugiau klausimų, susisiekite su mums el. paštu info@emilly.lt